SZEREGOWY SKAVEN MANUFAKTURY GAMES WORKSHOP.


SZEREGOWY SKAVEN MANUFAKTURY GAMES WORKSHOP.
     Kolejny z malowanych szczurków. Jak pewnie widać dominującym kolorem jest czerwony, który określa klanowe barwy szat malowanych postaci. Z modelami GW (przynajmniej w tym przypadku) nie trzeba było się specjalnie wysilać jeżeli chodzi o kwestie cieniowania. Rzeźba szczurkowej szmatki jest dobrze uwydatniona zagięciami, które doskonale nadążają konsekwencją za dynamiką i budową anatomiczną modelowanej postaci. 

Draperie szat malowałem następującymi kolorami z palety barw CITADEL:

- KHORNE RED,
- BLOOD RED (starsza farba CITADEL),
- MACHARIUS SOLAR ORANGE (starsza farba CITADEL),
- FLASH GITZ YELLOW,

    Nazwy kolorów podane są chronologicznie, od najciemniejszego do najjaśniejszego, tak jak malowałem rozjaśnienie. Malowanie pozostałych elementów opiszę przy okazji prezentacji pozostałych modeli szczurkowej braci.


SZEREGOWY SKAVEN MANUFAKTURY GAMES WORKSHOP.

Komentarze

  1. Ponownie bardzo ładnie. Szczurza banda zapowiada sie przednio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluje ich bardziej dla relaksu, co by oderwać się od modeli historycznych, myślę że do projektu wojen w XVII wieku będę musiał powrócić. Także zobaczymy jak wielu szczurków uda mi się pomalować. Duże Dzięki.

      Usuń
  2. Bardzo fajny. Jestem fanem Twojego NMM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje NMM leci po najniższej lini oporu, teraz tylko wyciągam większy kontrast w porównaniu do tego co robiłem wcześniej. Stosowanie tej metody malowania elementów metalowych ma jednak swoje wady, nie umiem malować normalnymi metalikami (w ogóle ich nie czuje). Bardzo dziękuje.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chciałem to właśnie napisać =D

      Usuń
    2. No to się spózniłeś zdziebko :-p

      Usuń
    3. Ta rubryka w gazetce branżowej jest dla mnie wykładnią wszelkich praw rządzących Niebem i Ziemią. Radość moja wielka, że to moje malowanie może się podobać. Bardzo dziękuje. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz