MECHANICUM STORE

      Pomny prezentacji terenów THE CONVERTORUM (powtórzone w Blanchitsu, VISIONS Nr 11), szalenie spodobał mi się pomysł na sklepik z częściami metalowymi. Tworząc koncepcje terenu z zastosowaniem zestawu GW Manufactorum, postanowiłem ustawić w przestrzeni zrujnowanej fabryki stoisko handlowe, które subtelnie będzie powielać wzorzec i klimat przywołany wyżej. Stolik wymaga pewnych poprawek, szczególnie konieczne jest uzupełnienie niejednolitej na razie podstawy. Dodatkowo uzupełnię słupki w narożach, jeden dźwigać będzie latarnie z zestawu GW. Koncept na bazie PCV, konstrukcja podstawy stolika z zastosowaniem dystansów (krzyżyków) służącej do układania glazury, nity zostały wycięte z obejmy na przewody elektryczne ( żmudne w obróbce ale efekt jak najbardziej satysfakcjonujący).


GW Manufactorum, podstawa ze stołem.

GW Manufactorum, wykrój stołu z doklejonymi nitami.
GW Manufactorum, podstawa ze stołem.

GW Manufactorum, podstawa ze stołem i subiektem.

GW Manufactorum, podstawa ze stołem i subiektem.

To coś z czego wycinałem nity.


Komentarze