INQUISITOR ATHENAIOS.

INQUISITOR ATHENAIOS.
Bez finezji ale na bogato, inkwizytor z złożony z następujących zestawów:

- nogi, ręce i korpus zmodyfikowany w oparciu o masę GS z zestawu podstawowego Space Marines,
- tarcza, jeżeli mnie pamięć nie myli Dark Angels Company Veterans Squad (były tam dodatki terminatorskie),
- plastikowy naramiennik, broń i ozdobniki (mini baner i tarczka) z zestawu Grey Knights Terminators,
- metalowy naramiennik z zestawu do konwersji Deathwatch.

Natworzyłem tych inkwizytorów, do tego mam jeszcze sporo zestawów z gotowymi postaciami inkwizycji, zatem zacząłem ich nazywać, trochę jak psy rasowe - każdy następny dostanie imię na kolejną literkę.

INQUISITOR ATHENAIOS.

Z wczorajszych owoców mojej pracy, robocze malowanie: INQUISITOR RETINUE - WIP.
WIP - INQUISITOR RETINUE. 
WIP - INQUISITOR RETINUE.

WIP - INQUISITOR RETINUE.



Komentarze