SKITARII, 28 MM

SKITARII, 28 MM


    Kiedy Games Workshop wydał box z modelami Skitarii, spełniły się wszystkie moje marzenia o idealnym nomadycznym mechanicum. Miałem nawet gdzieś w przeszłości szery zamysł pomalowania całej armii opartej na tej frakcji, wiele modeli mam już w fazie bym powiedział schyłkowej jeżeli chodzi o kwestie malowania, lecz żadnego szczerze nie skończyłem, świadom jak daleko moje malowanie nie oddaje konceptu rzeźby. Niedawno zmusiłem się przynajmniej do ukończenia jednego z moich modeli Skitarii, gdzie zastosowałem niemal kanoniczne barwy GW i postawiłem na półce dla lepszego wyobrażenia, z czym mi się jeszcze w przyszłości przyjdzie mierzyć. Na razie modele stanowią dobry składzik części do mojego inkwizytorium i jako takie zamierzam je w najbliższym czasie adaptować.

SKITARII, 28 MM

SKITARII, 28 MM

SKITARII, 28 MM



Komentarze

  1. Cudownie wyszedł :) Uwielbiam twoją zabawę z kolorami :)
    W jakiś daleeeekich planach też coś chciałbym do nich pomalować i będę wracał z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i fajnie, że się podoba, mocno wahałem się czy go pokazywać, ponieważ nie jestem szczególnie zadowolony z tego malowania. Modele są malarsko bardzo trudne, potworne uszczegółowienie, drobny detal przy jednoczesnej maestrii wykonania manufaktury GW, mocno dają popalić. Rzeźba jest niesamowita i z całą pewnością coś będę z nimi jeszcze kombinował. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ależ piękne malowanie :) Gratuluję i biję brawo, bo zdaję sobie sprawę, ile to wysiłku wymagało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje za miłe słowo, jeżeli wymyślę lub ukradnę taki koncept malowania jaki przystawał by do moich wyobrażeń tej estetyki, na pewno podejmę temat dalej. Czerwone mechanicum jak dla mnie jest stanowczo za nudne i będę próbował zmierzać jakąś inną drogą. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Eleganckie malowanie. Dzięki nasyconym kolorom ożywiłeś ten model. Figurka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałem wcześniej, barwa jest trochę wymuszona przez brak wyobraźni malarza i kanon GW. Ciesze się że praca może się podobać. Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównanie z pracami Johna Blanche to dla mnie szczególne wyróżnienie, szczególnie w kontekście moich ostatnich konwersji. Ślicznie dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Masz charakterystyczny styl, który bardzo dobrze pasuje do modeli z WH 40k :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się malować wszystko, ale istotnie moja sympatia malarska kołuje w najbliższym sąsiedztwie uniwersum W40k. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bardzo fajny! Mnie czeka pomalowanie kilku Skitarii, ten post to dobra motywacja dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są wyśmienite modele, ale cały czas nie mogę znaleźć na nie dobrego pomysłu. To co jest na zdjęciu to mix gazetkowego kanonu GW, maniery malarskiej i poszukiwania tego czegoś. Jak dotąd pomysłu na te cudne modele najzwyczajniej w świecie nie posiadywam. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo dobry NMM w eksponowanych na światło miejscach (broń, plecaczek). Jakich kolorów do tego używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elementy stalowe niebieski (od najciemniejszego GW STEGADON SCALE GREEN do białego), te pseudo brązy (od najciemniejszego GW DOOMBULL BROWN i rozjaśniam żółcieniami). Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz